Hoi Matthijs,
Laat ik vooraf even heel duidelijk zijn: de jongens en meisjes van Vodafone Zakelijk die mij de afgelopen maanden telefonisch belaagden met offertes en voorstellen om vooral bij Vodafone te blijven is niets te verwijten. Ze werken hard, zijn vriendelijk en weten best veel van mobiele telefonie in het algemeen en hun abonnementen in het bijzonder. En jij al helemaal, ik heb nog niet eerder iemand zo duidelijk de technische verschillen tussen het 3G-netwerk van T-Mobile en Vodafone horen uitleggen.
Maar het punt was eigenlijk gewoon dat ik weg wilde. Omdat ik het zat was. Omdat er tussen al die offertes en abonnementsvormen niet één was die me het gevoel gaf dat ik niet teveel betaalde. Bij Vodafone niet, maar ook niet bij de andere grote providers.
En wat ik wilde, gewoon alleen afrekenen wat ik verbruik, dat is nergens te krijgen.
Dus het was een onmogelijke opgave, Matthijs, om me te behouden als klant voor Vodafone. Maar ik ben weg. Vertrokken naar een kleine mobiele provider die ook nog niet precies dát levert wat ik eigenlijk zou willen hebben, maar wel de indruk wekt beter naar mij te luisteren. En om maximale bewegingsvrijheid te houden, is het ook nog pre-paid. Ik heb maximale vrijheid en controle.
Vanaf 14 februari heb ik andere verkering, Matthijs. Hopelijk heb je toch een leuke Valentijnsdag.
Harr harr hurray
— Lykle de Vries (@lykle) januari 7, 2013